HAR DU SPØRGSMÅL TIL VORES MÅLTIDSKASSER? FIND SVAR HER

  1. Hvordan skifter jeg antal personer og dage?

    Du kan skifte antal personer og antal dage på  "Min side". Når du er logget ind vælger du din måltidskasse i oversigten (klik på pilen ud for) Her klikker du på "Skift din måltidskasse" i højre hjørne af siden. Når du har bekræftet bliver du taget til oversigten over måltidskasse. Vælg den måltidskasse du ønsker og vælg det antal dage og antal personer du vil skifte til. Klik på "vælg og bestil" Når du er i kurven klikker du på "gem ændringer". Du vil fremover få den måltidskasse som du har valgt. Husk at du har til torsdag kl. 23.59, hvis du vil skifte til den kommende uge.   

  2. Hvordan skifter jeg til en anden måltidskasse?

    Du kan skifte til en af vores andre måltidskasser på "Min side". Når du er logget ind vælger du din måltidskasse i oversigten (klik på pilen ud for) Her klikker du på "Skift din måltidskasse" i højre hjørne af siden. Når du har bekræftet bliver du taget til oversigten over måltidskasse. Vælg den kasse du vil skifte til og vælg antal dage og personer igen. Klik på "vælg og bestil" Når du er i kurven klikker du på "gem ændringer". Du vil fremover få den måltidskasse som du har valgt. Husk at du har til torsdag kl. 23.59, hvis du vil skifte til den kommende uge.     

  3. Hvordan sætter jeg mit abonnement på pause eller springer uger over?

    Du kan styre dit abonnement på "Min side" under fanebladet "Min måltidskasse". Du åbner op for dine muligheder ved at klikke på pilen ud for din måltidskasse i oversigten. I bunden af siden kan du vælge "Sæt på pause" eller "Stop abonnement" 

    Hvis du vil springe leveringer i bestemte uger over, vælger du hvilke, i oversigten over fremtidige leveringer. Du springer uger over ved at klikke på knapperne med ugenumre. 

    Hvis du har meldt pause, skal du selv huske at aktivere dit medlemskab, når du vil have din kasse igen. Hvis du vælger at sætte på pause skal du ikke betalle for oprettelse, hvis du vil modtage måltidskasser igen. Husk at melde pause eller afmelde inden torsdag kl. 23.59, hvis de skal træde i kraft til den kommende uge.

  4. Hvordan ændrer jeg adresse?

    Når du er logget ind på ”Min side”, vælger du fanebladet ”Mine oplysninger"  Her kan du ændre din  nuværende adresse og andre oplysninger. Hvis du skifter adresse i en periode f.eks. ved ferie eller lign, så kan du vælge en alternativ leveringadresse. Du slår det til og indtaster den alternative leveringsadresse. Når du er tilbage på din sædvanlige adresse, skal du lige huske at slå ændringen fra. Husk at skifte oplysninger inden torsdag kl. 23.59, hvis de skal træde i kraft til den kommende uge.

  5. Hvor kan jeg se overblik over mit abonnement?

    Det kan du ved at logge ind på din "Min side. Under fanebladet "Min måltidskasse" kan du se hvilken måltidskasse du er tilmeldt, de sidste leverede kasser, samt hvornår du får din næste kasse. 

  6. Hvordan logger jeg ind på min side?

    Du klikker på "Min side" i øverste højre hjørne af siden eller her. Du logger ind med de oplysninger som du valgte, da du tilmeldte dig. Hvis du har glemt din kode, kan du få tilsendt en ny til din mail.

FÅ GRATIS OPSKRIFTER, GODE RÅD OG TILBUD

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her