Sådan genaktivere du dit måltidskasseabonnement

Stod det til os ville vi rigtig gerne levere en måltidskasse til alle i hele Danmark uge efter uge. Ud over, at vi så ville få virkelig travlt, og nok skulle se os om efter større pakkefaciliteter så ved vi godt, at der af og til er nogle kunder, som af den ene eller anden grund vælger at stoppe deres abonnement og selvom vi altid er kede af, når nogen vælger at forlade os så er der også mange, der vender tilbage igen og det er vi rigtig glade for.  

 

Hvis du har valgt at besøge denne side fordi du er tidligere kunde og nu gerne vil genaktivere dit abonnement så siger vi hjertelig velkommen tilbage og vil nu guide dig til hvordan du nemt og hurtigt genaktivere dit abonnement. 

 

Deadline for bestilling af en måltidskasse til den kommende uge er som altid torsdag kl. 23.59 i ugen før du ønsker levering. 

 

Ændringerne foretager du på Min Side eller ved at kontakte os

 

Sidder du lige nu med din mobiltelefon og vil genaktivere dit dit abonnement herfra, så er der nogle små tilføjelser til nedenstående vejledning. Du finder en guide til genaktivering af dit abonnement via mobil her

 

Sådan genaktiverer du nemt dit måltidskasseabonnement

 

1. Log ind på Min Side med din e-mailadresse og den adgangskode du valgte da du oprettede dig som kunde. Hvis du har glemt dit login kan du altid lave et nyt her

2. Klik på den grønne "Bestil" knap

 

3. Vælg dit ønskede leveringsinterval - Hver uge, ulige uger eller lige uger. Du kan som altid vælge at lægge pauser ind på dit abonnement uanset hvilket leveringsinterval du vælger. 

 

4. Vælg din første leveringsuge/dag og klik på tilmeld abonnement

 

5. Klik på den grønne knap med teksten "tilføj" og vælg den måltidskasse og det antal dage du gerne vil have leveret. 

 

6. Vælg antal personer

 

7. Gem din bestilling på den grønne knap med teksten "gem din ordre"

 

8. Find "Mit betalingskort" i menuen og tjek at dit betalingskort stadig er gyldigt. Har du ved din opsigelse valgt at fjerne dit betalingskort skal du klikke på knappen opdater og registrere et nyt betalingskort. 

 

Velkommen tilbage. Nu er det bare at læne dig tilbage og vente på at din måltidskasse igen bliver leveret til døren. 

 

Er du allerede kunde og blot ønsker at foretage nogle ændringer i dit abonnement så klik her

 

Er du endnu ikke kunde og gerne vil oprette et abonnement så klik her

 

Er du i tvivl om noget?

Hvis du er i tvivl om hvordan du genaktivere og ændrer dit abonnement eller er du endnu ikke er kunde hos os skal du endelig ikke tøve med at kontakte os. Du er også altid velkommen til at se om du kan finde svaret i vores FAQ eller på nogle af vores informationssider. Vi har samlet et lille udvalg af links til de sider, som vores kunder ofte meget gerne vil læse lidt mere om. 

Kontakt os her

Find svar på dine spørgsmål i vores FAQ

Læs mere om Den Grønne Asparges her

Eksempler på opskrifter fra vores måltidskasser

Mød vores leverandører til måltidskasserne

Find vores menuer i måltidskasserne her

 

FÅ GRATIS OPSKRIFTER, GODE RÅD OG TILBUD

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her