Sådan laver du ændringer i dit abonnement når du allerede er kunde

Hver uge glæder vi os rigtig meget til at pakke og levere din måltidskasse. Da du oprettede dig som kunde valgte du den måltidskasse og det antal personer og dage du ønskede, men hvis du har brug for det kan du sagtens foretage ændringer

 

Du kan hver uge vælge en ny måltidskassetype, vi har nemlig 5 forskellige kasser. Du kan hver uge også vælge at skifte mellem 3 eller 4 dage. Ligesom du hver uge også kan ændre personantallet. Det eneste du skal huske på er, at den ændring du foretager er gældende indtil du laver en ny ændring. 

 

Deadline for ændringer i din måltidskasse er torsdag kl. 23.59 i ugen før du ønsker levering. Du vil hver onsdag kl. 08.00 modtage en mail fra os som husker dig på, at du skal foretage evt. ændringer. 

 

Ændringerne foretager du på Min Side eller ved at kontakte os

 

Sidder du lige nu med din mobiltelefon og vil lave ændringer i dit  abonnement herfra, så er der nogle små tilføjelser til nedenstående vejledning. Du finder en guide til at foretage evt. ændringer i dit abonnement via mobil her

 

Så nemt er det at lave ændringer

Når du logger ind på Min Side kan du på oversigten se hvornår din næste levering er planlagt til og hvad din næste levering indeholder. Hvis du ønsker at lave ændringer i dit abonnement skal du blot gøre følgende:

 

Jeg vil gerne vælge en anden type måltidskasse

- klik på "Mit Abonnement" i menuen

- klik på "Rediger"

- klik på "Skift box"

- Vælg den kasse du gerne vil have istedet for

- Vælg antal personer

- Gem din ordre på den grønne knap

 

 

Jeg vil gerne skifte antal dage 

- klik på "Mit Abonnement" i menuen

- klik på "Rediger"

- klik på "Skift box" 

- Vælg den kasse & det antal dage du gerne vil have 

- Vælg antal personer

- Gem din ordre på den grønne knap

 

 

Jeg vil gerne ændre antal personer 

- klik på "Mit Abonnement" i menuen

- klik på "Rediger"

- klik på "Skift box" 

- Vælg den kasse du gerne vil have 

- Vælg antal personer

- Gem din ordre på den grønne knap

 

 

Jeg vil gerne ændre min leveringsfrekvens

- klik på "Mit Abonnement" i menuen

- klik på "Rediger"

- Udvid rullemenuen under overskriften "Vælg uge"

- Vælg hver uge, ulige uger eller lige uger

- Gem din ordre på den grønne knap

 

 

Jeg vil gerne opdatere mit betalingskort

- Klik på "Mit betalingskort" i menuen

- Klik på "Opdater betalingskort"

- Indtast dine nye oplysninger og gem betalingskort

- Bekræft de nye kortoplysninger via NemID

- Klik på Fortsæt

 

 

Jeg vil gerne holde pause 

- klik på "Tilføj/ret pauser" i menuen

- Find underoverskriften "Tilføj ny pause"

- klik på den lille grønne cirkel med plustegnet ud for den/de uger du ønsker pause i

- Klik på OK

 

 

Jeg vil gerne slette min pause 

- klik på "Tilføj/ret pauser" i menuen

- Find underoverskriften "Pauser"

- klik på den lille røde cirkel med minustegnet ud for den/de uger du vil slette pausen i

- Klik på OK

 

 

Jeg vil gerne afmelde mit Abonnement

- Klik på "Mit Abonnement" i menuen

- Klik på den røde knap med teksten Afmeld Abonnement

- Svar evt. på hvorfor du ønsker at afmelde eller vælg ønsker ikke at svare

- Uddyb evt. dit svar i boksen

- Klik på knappen med teksten Afmeld abonnement

- Klik på OK

 

 

Er du i tvivl om noget?

Hvis du er i tvivl om hvordan du ændrer dit abonnement eller du endnu ikke er kunde hos os skal du endelig ikke tøve med at kontakte os. Du er også altid velkommen til at se om du kan finde svaret i vores FAQ eller på nogle af vores informationssider. Vi har samlet et lille udvalg af links til de sider, som vores kunder ofte meget gerne vil læse lidt mere om. 

Kontakt os her

Find svar på dine spørgsmål i vores FAQ

Læs mere om Den Grønne Asparges her

Eksempler på opskrifter fra vores måltidskasser

Mød vores leverandører til måltidskasserne

Find vores menuer i måltidskasserne her

 

FÅ GRATIS OPSKRIFTER, GODE RÅD OG TILBUD

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her