Sådan laver du ændringer i dit abonnement fra din mobiltelefon
Deadline for ændringer i din måltidskasse er torsdag kl. 23.59 i ugen før du ønsker levering. Du vil hver onsdag kl. 08.00 modtage en mail fra os som husker dig på, at du skal foretage evt. ændringer. Ændringerne foretager du på Min Side eller ved at kontakte os
Så nemt er det at lave ændringer
Når du logger ind på Min Side kan du på oversigten se hvornår din næste levering er planlagt til og hvad din næste levering indeholder. Hvis du ønsker at lave ændringer i dit abonnement og lige nu ønsker at gøre fra din mobiltelefon skal du blot gøre følgende:
Jeg vil gerne vælge en anden type måltidskasse
- klik på "Mit Abonnement" i menuen (du finder menuen i de 3 linjer øverst til venstre)
- klik på "Rediger" (punkt 3 i menuen efter "vælg uge" og "valgfri leveringsadresse")
- klik på "Skift box"
- Vælg den kasse du gerne vil have istedet for
- Vælg antal personer
- Gem din ordre på den grønne knap (du finder knappen øverst eller nederst i dit skærmbillede)
Jeg vil gerne skifte antal dage
- klik på "Mit Abonnement" i menuen (du finder menuen i de 3 linjer øverst til venstre)
- klik på "Rediger"
- klik på "Skift box" (det er punkt 3 i menuen efter "vælg uge" og "valgfri leveringsadresse")
- Vælg den kasse og det antal dage du gerne vil have istedet for
- Vælg antal personer
- Gem din ordre på den grønne knap (du finder knappen øverst eller nederst i dit skærmbillede)
Jeg vil gerne ændre antal personer
- klik på "Mit Abonnement" i menuen (du finder menuen i de 3 linjer øverst til venstre)
- klik på "Rediger"
- klik på "Skift box" (punkt 3 i menuen efter "vælg uge" og "valgfri leveringsadresse")
- Vælg den kasse du gerne vil have
- Vælg antal personer
- Gem din ordre på den grønne knap (du finder knappen øverst eller nederst i dit skærmbillede)
Jeg vil gerne ændre min leveringsfrekvens
- klik på "Mit Abonnement" i menuen (du finder menuen i de 3 linjer øverst til venstre)
- klik på "Rediger"
- klik på "Vælg uge" (det første punkt)
- Vælg hver uge, ulige uger eller lige uger
- Gem din ordre på den grønne knap (du finder knappen øverst eller nederst i dit skærmbillede)
Jeg vil gerne opdatere mit betalingskort
- klik på "Mit Betalingskort" i menuen (du finder menuen i de 3 linjer øverst til venstre)
- klik på "Opdater Betalingskort"
- Indtast dine nye betalingskortoplysningr og vælg gem betalingskort nederst
- Bekræft de nye kortoplysninger via NemID
- Klik på Afslut betaling
Jeg vil gerne holde pause
klik på "Tilføj/ret pauser" i menuen (du finder menuen i de 3 linjer øverst til venstre)
- Find underoverskriften "Tilføj ny pause" (punkt nr. 2)
- Klik på den lille grønne cirkel med plustegnet ud for den/de uger du ønsker pause i
- Klik på OK
Jeg vil gerne slette min pause
klik på "Tilføj/ret pauser" i menuen (du finder menuen i de 3 linjer øverst til venstre)
- Find underoverskriften "Pauser" (punkt nr.1)
- Klik på den lille røde cirkel med minustegnet ud for den/de uger du ønsker pause i
- Klik på OK
Jeg vil gerne afmelde mit abonnement
- klik på "Mit Abonnement" i menuen (du finder menuen i de 3 linjer øverst til venstre)
- Klik på den røde knap øverst med teksten "Afmeld abonnement"
- Svar evt. på hvorfor du ønsker at afmelde eller vælg ønsker ikke at svare
- Uddyb evt. dit svar i boksen
- Klik på den røde knap "Afmeld abonnement"
- Klik på OK
Er du i tvivl om noget?
Hvis du er i tvivl om hvordan du ændrer dit abonnement eller du endnu ikke er kunde hos os skal du endelig ikke tøve med at kontakte os. Du er også altid velkommen til at se om du kan finde svaret i vores FAQ eller på nogle af vores informationssider. Vi har samlet et lille udvalg af links til de sider, som vores kunder ofte meget gerne vil læse lidt mere om.